Παιδεία ώρα μηδέν (Έμμετρος προβληματισμός)

8
Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός

Παιδεία = Πυλώνας της ύπαρξης και της συνέχειας ενός έθνους!!!
Ένα άλυτο πρόβλημα χρόνων το οποίο δεν μπήκε ποτέ στην λογική της σοβαρής αντιμετώπισης με διακομματική συμφωνία για μια σταθερή προσέγγιση που να ανταποκρίνεται και να παρακολουθεί τις εξελίξεις και τις πραγματικές ανάγκες τις εποχής μας.
Αντιθέτως είδαμε τ...ο παράδοξο να αλλάζει ο υπουργός (στην διάρκεια μιας κυβερνητικής θητείας του ίδιου κόμματος) και να αλλάζουν οι κατευθύνσεις και οι προτεραιότητες!!!
Πραγματικά πολλές φορές αναρωτήθηκα υπήρχε κεντρικό σχέδιο και στόχος από την εκάστοτε κυβέρνηση ή οι επιλογές και οι αποφάσεις ήταν πειράματα και εφαρμογές του εκάστοτε υπουργού και των συμβούλων του;
Δεν είμαι ειδικός να κάνω ειδικευμένη και επιστημονική ανάλυση αλλά καταθέτω έμμετρα την ταπεινή μου άποψη σαν γονιός που μεγάλωσα δύο παιδιά τα οποία πέρασαν από τα θρανία και μαζί τους βίωσα όλη αυτή την διαδρομή!!!

Για να προκόψει ο μαθητής δε φτάνει το .......
σχολείο,
θέλει το φροντιστήριο και δεύτερο βιβλίο. Γιατί στο φροντιστήριο τη γνώση τώρα παίρνει, και ειδικά στο Λύκειο, απλώς μόνο πηγαίνει. Βαθιά το βάζει ο γονιός το χέρι του στην τσέπη, κι αυτό έχει γίνει καθεστώς και έχει γίνει πρέπει!!! Κι όταν θα δώσει για Α.Ε.Ι τα μόρια δεν πιάνει, την πρώτη του επιλογή συνήθως την εχάνει. Και μπαίνει σ’ άσχετη σχολή για να χαρεί ο γονιός του, όμως η πρώτη επιλογή είναι ο κρυφός καημός του. Κι όταν τελειώσει κάποτε και πάρει το πτυχίο, αν βρει δουλειά θα αισθανθεί σαν να ‘πιασε λαχείο. Έτσι έχει το σύστημα σ’ αυτήν εδώ την χώρα, άλλο αγαπάς κι αλλού σε παν σε παίρνει η κατηφόρα. Συμβουλή για τους ανεύθυνο.ιθύνοντες φωστήρες που μιλάνε
για παραγωγικότητα, ανάπτυξη, και ευημερία του τόπου μας…..
ο νέος και η νέα …
Για να δουλέψει με όρεξη σωστά να αποδώσει,
σπουδές σ’ αυτό που αγαπά θα πρέπει να τελειώσει.
Κι όταν τελειώσει, στη δουλειά να μπει που 'χει σπουδάσει, και όχι σ' άσχετες δουλειές μέχρι που να γεράσει. Αυτό είναι το πρόβλημα φίλοι μου της παιδείας, το κράτος μας την έκανε να ‘ναι παραπαιδεία!!!!!! Γιάννης Δ. Πρεβενιός

Δημοσίευση σχολίου

8Σχόλια
  1. Παιδεία ώρα ...υπό το μηδέν.
    Αντί να διαβάζουν τα μαθήματά τους, πιάνουν δουλειά (προφανώς με εργοδότη ξένες μυστικές υπηρεσίες που επιδιώκουν τη διάλυση της χωρας).
    Και γεννάται η απορία:
    Γιατί ο σέρβερ αφού είναι δημόσιος δεν ισοκατανέμεται χρονικά στις παρατάξεις, αλλά τον έχει μόνο η ακροαριστερά;
    Μεσα στο πολυτεχνείο δεν ισχύουν οι νόμοι του κράτους; Mπορεί να εκμεταλλεύεται το άσυλο (να μην διώκεται για τα εγκλήματα που διαπράττει) για να βρίζει και για να προδίδει τα Εθνικά Ιδανικά για τα οποία έπεσαν στα πεδία των μαχών οι πατεράδες μας; Χρησιμοποιεί το ίδρυμα για ασπίδα;
    Δηλαδή αν πάμε εκεί και τους σπάσουμε τα κεφάλια θα έχουμε κι εμείς άσυλο; Kαι δεν θα διωχθούμε;

    Να ανοίξει ο φάκελος του σέρβερ και οι λογαριασμοί καταθέσεων των αληταριών που τον χειρίζονται. Και μη γελάτε καθόλου, διότι τέτοια προπαγάνδα ΔΕΝ γίνεται επ ουδενί με το αζημίωτο. Οι τραπεζικοί λογαριασμοί των λεγάμενων αληταράδων ΔΕΝ καλύπτονται από ασυλία.

    Να κόψει τα φρου φρου και τις σαχλαμαρίτσες ο Ευγένης και να γράψει ένα βαρβάτο άρθρο για τον σερβερ και τις περιουσίες που απέκτησαν οι χειριστές του. Και να συγκρίνει τον σέρβερ με σερβερ ξένων πανεπιστημίων, Τουρκίας, Βαρντάρσκας, Σερβίας, Αλβανίας, Αιγύπτου κτλ.
    Ο σέρβερ του παν/μίου της Αιγύπτου αρθρογράφε, γκαρίζει ότι το Σουέζ δεν είναι Αιγυπτιακό; Ο σέρβερ του παν/μίου της Βαρντάρσκας ουρλιάζει ότι οι Σλάβοι κατέβηκαν τον 7ο αι και δεν έχουν σχέση με τους Μακεδόνες; Και λοιπά... Ο σερβερ του παν/μου της Σμύρνης ουρλιάζει ότι η Σμύρνη είναι Ελληνική;

    τελικά εκείνος, ο ευγενης, δε μας ειπε ακομα:
    τι αυτοκινητα εχουν οι γονεις των χειριστων του κωλοσερβερ...
    εχει πολυ ψωμι το θεμα...
    που τα βρηκαν τα λεφτα ?...

    ε ρε τι γινεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕ, ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝΕ ΛΕΝΕ, ΟΧΙ ΕΥΓΕΝΗ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΥΓΕΝΗΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άσε μεγάλε, ξέρει εκείνος ποιός είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΣΔΟΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ ΜΠΑΜΠΑΔΩΝ ΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΞΕΤΙΝΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ;
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ! ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΜΕΓΑΛΕ. ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον Πήγασο βρε Πρεβελιέ
    τον έχεις ξεπατώσει
    και λείπει κι ο Πεταλωτής
    να τόνε πεταλώσει

    Πώς σούρθε την Παιδεία μας
    να υψώσεις με παιάνες
    και δεν εσκέφθης ποιητή
    κάτι χοντρές κοτσάνες

    που αμολάνε απόφοιτοι
    σχολής που είχαν κλίση
    μα όταν σολοικίζουνε
    χρειάζονται μια κλήση

    μπροστά στην έδρα να σταθούν
    όχι δικαστηρίου
    αλλά δημοδασκάλισας
    δημοτικού σχολείου

    να μάθουνε Ελληνικά
    και ονομάτων κλίση
    να μη φοβούνται τίποτα
    πως θα τους ξεφτιλήσει

    και να μη βλέπεις ιατρόν
    πνεύματος και σωμάτων
    αντί να λέει "τον Πλάτωνα"
    να σου αμολάει "τον Πλάτων"

    Δεν φτάνει η τριτοβάθμια
    να δώσει ευτυχία
    γιατί άλλο η Εκπαίδευση
    και άλλο η Παιδεία.

    Εκ του προχείρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιώργο Παπανδρέου, γιατί κι εσύ με το σκουφάκι;


    Ξέχασες ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου δεν αναγνώρισε ποτέ το «κράτος του Ισραήλ;

    Δυστυχώς, το ΔΝΤ δεν θέλει μόνο την οικονομική μας υποδούλωση, αλλά και την πλήρη υποταγή μας στο σιωνιστικό λόμπι!...

    Ξεχνώντας τις αποφάσεις του ΟΗΕ (πρώτα Παλαιστινιακό κράτος, ως προϋπόθεση για τη δημιουργία ισραηλινού κράτους)…

    Ξεχνώντας πως η Ελλάδα του Ανδρέα Παπανδρέου, τηρώντας τις αποφάσεις του ΟΗΕ δεν αναγνώρισε ΠΟΤΕ το κράτος του Ισραήλ…

    Ακολουθώντας πιστά τα βήματα του “σοσιαληστή” μαύρου προέδρου, δηλώσαμε κι εμείς την υποταγή μας στη μεγάλη παγκόσμια δύναμη, φορώντας το σκουφάκι…

    Κύριε Παπανδρέου, πως μπορείς τώρα να δικαιολογήσεις στα εκατομμύρια φίλους, μέλη και ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ, τον σιωνιστικό σκούφο;

    Γιατί ο εθνικός ξεφτιλισμός;

    Νάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το κειμενο ειναι ομορφο, ομως ο προβληματισμος παραμενει.
    Πριν τις τελευταιες αλλαγες που εφαρμοζει τωρα το Υπουργειο μελετησαμε 2 νεα πρωτογνωρα χαρακτηριστικα. Το ενα αφορα τις αλλαγες που αρχιζουν να εφαρμοζονται απο τις πρωτες ταξεις ΠΡΟΣ τις τελευταιες και το 2ο ειναι η μεταβαση της υπουργου σε σκανδιναβικες χωρες και στην Καλιφορνια οπου ειχε την ευκαιρια να μελετησει διασημα εκπαιδευτικα μοντελα τα οποια θελησε να προσαρμοσει στην ελληνικη πραγματικοτητα.
    Τα αποτεμεσματα θα φανουν εν καιρω :[

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι η ουσία αυτών που προσπαθώ να πω γράφοντας και ξανά γράφοντας για την παιδεία και την λες εσύ φίλε (Εκ του προχείρου. 23 Ιουλίου 2010 1:11 π.μ. ) εδώ έτσι απλά !
    ….. Δεν φτάνει η τριτοβάθμια
    να δώσει ευτυχία
    γιατί ΑΛΛΟ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    και ΑΛΛΟ Η ΠΑΙΔΕΙΑ
    Λεωνίδας Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου