ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ "ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε." Ο ΝΕΟΣ ΓΕΝ. ΓΡΑΜ. ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΩΝ ΤΟΥ Υπ.Υ.ΜΕ.Δ.

23
Γράφει ο Νικάνωρ

Ισχυροί αποδεικνύονται τελικά οι δεσμοί συγκεκριμένου εργολαβικού ομίλου και των στελεχών του, με την νέα, αδιάφθορη, (υποτιθέμενη) άφθαρτη, άσπιλη και αξιοκρατική διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και του πρωθυπουργού κ. Παπανδρέου, αφού ήδη δύο (2) μεγαλοστελέχη του ομίλου έχουν διοριστεί Γενικοί Γραμματείς υπουργείων.
Συγκεκριμένα, η αρχή έγινε πριν από περίπου ένα μήνα με τον διορισμό της κ. Μαρίας Καλτσά ως Γενικής Γραμματέως Πολεοδομίας & Χωροταξίας στο ΥΠΕΚΑ (διάβασε εδώ).

Ακολούθησε πριν από λιγες μέρες, με καθυστέρηση ομολογουμένως, η τοποθέτηση του
κ. Σέργιου Λαμπρόπουλου ως Γενικού Γραμματέα Συγχρηματοδοτούμενων Έργων στο Υπ.Υ.Με.Δ.
Τα δύο παραπάνω πρόσωπα και ήδη Γενικοί Γραμματείς υπήρξαν μέχρι χθές ενεργά μεγαλοστελέχη του ομίλου ΓΕΚ - ΤΕΡΝΑ των κκ. Καμπά και Περιστέρη.
Η κ. Καλτσά διετέλεσε ενεργό μέλος του Δ.Σ. της ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ και ο κ. Λαμπρόπουλος τεχνικός σύμβουλος και Δ/ντής στη "ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.", εταιρεία που σύστησε η Ελληνοϊσπανική Κ/Ξ που έχει αναλάβει την κατασκευή της Ιόνιας Οδού (συμμετέχει σ' αυτή η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ) και που εισπράττει τα υπέρογκα διόδια στην εθνική οδό Αθηνών -Λαμίας καθώς και στο παράπλευρο οδικό δίκτυο.
Δικαίως λοιπόν αναρωτιέται κανείς, πως είναι δυνατόν οι μέχρι χθές αντίδικοι και πολέμιοι των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου να μεταλλάχθηκαν εν μια νυχτί και εν μέσω opengov.gr;;; σε υπερασπιστές, τιμητές και θεματοφύλακές του;
Το θέμα είναι πέρα για πέρα ΗΘΙΚΟ αλλά και ουσιαστικό.
Πως μπορεί από τη μια ο υπουργός κ. Ρέππας, μετά τις έντονες διαμαρτυρίες και τις δικαιολογημένες, δυναμικές κινητοποιήσεις των κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής κατά της επιβολής, τόσο των υπέρογκων τιμών διοδίων, όσο και των σταθμών διοδίων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, να εξαγγέλλει μείωση των τιμών αυτών εις βάρος των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου και επανεξέταση της σύμβασης παραχώρησης για την Ιόνια Οδό και από την άλλη να διορίζει Γενικό Γραμματέα στο υπουργείο του και υπεύθυνο για το θέμα αυτό, τον άνθρωπο εκείνο που ως Δ/ντής και σύμβουλος της "ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ" επέβαλλε τις τιμές αυτές δικαιολογώντας τις ως "τήρηση και εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης";
Τι θα έχει να πει τώρα ο κ. Λαμπρόπουλος για την μεγάλη και αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην εκτέλεση των έργων και στην μη τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων για την παράδοση συγκεκριμένων οδικών τμημάτων στο τμήμα Αντίριο - Ιωάννινα από την μέχρι χθές εργοδότρια εταιρεία του; δεν προκύπτει άραγε εκεί "τήρηση και εφαρμογή της σύμβασης παραχώρησης";
Τι θα έχει να πει άραγε ο κ. Λαμπρόπουλος για τα όσα υποσχόνταν το καλοκαίρι του 2008 κατά την επίσκεψη του ως ..............

.επικεφαλής του ελληνοϊσπανικού κλιμακίου στα εργοτάξια του Αντιρίου παρουσία του τότε Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος κ. Σπύρου Σπυρίδων;
Ποιους θα πιέσει τώρα άραγε ο κ. Λαμπρόπουλος, ως αρμόδιος Γενικός Γραμματέας, θα την επίσπευση της εκτέλεσης των έργων και από ποιους θα ζητήσει εξηγήσεις για την καθυστέρηση στην εκτέλεση των έργων αλλά και για τις υπέρογκες τιμές των διοδίων, οι οποίες επουδενί δεν συμβαδίζουν με την πρόοδο των έργων και στις οποίες και ο ίδιος συνέβαλλε; μήπως από τα πρώην αφεντικά του;
Ποια η αξιοπιστία και η δυναμική του για την επιβολής των κυβερνητικών εντολών, αποφάσεων και πολιτικών απέναντι στα πρώην αφεντικά και εργοδότες του;
Προφανώς ΚΑΜΙΑ!!!
Και δεν ντρέπονται καθόλου!
Τι λέει για όλα αυτά ο πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου, τον οποίο ο Ελληνικός λαός εμπιστεύθηκε και ψήφισε και τι έχει να απολογηθεί για την πραγματική λειτουργία του εφευρήματός του που λέγεται opengov.gr και που τείνει να μετατραπεί σε opendog.gr (δηλ. "μπείτε σκύλοι αλέστε...");
Έτσι να συνεχίσουν με τους διορισμούς των "άριστων", και όχι με 10,5 μονάδες διαφορά, αλλά με 20 μονάδες θα φύγουν κι αυτοί νύχτα και αδιάβαστοι όπως έπαθε και έφυγε ο πολύς, κάποτε, κ. Καραμανλής.


Υ.Σ.: Πότε άραγε ο κ. Ρέππας σκέφτεται να αλλάξει τις διοικήσεις των περίπου 27 φορέων που εποπτεύει και ειδικά την διοίκηση της ΤΕΟ ΑΕ (δημόσια διόδια) μπας και σταματήσει επιτέλους το επί 5ετία φαγοπότι, η ρεμούλα, η καταπατάληση του δημοσίου χρήματος προς ίδιον όφελος ημετέρων, η τακτοποίηση (οικονομική κυρίως) ημετέρων γαλάζιων συνδικαλιστών, στελεχών και παραγόντων από την επί Σουφλιά διορισμένη γαλάζια διοίκηση;
Μήπως θα ήταν καλύτερο, πριν την τοποθέτηση και εγκατάσταση της νέας διοίκησης στο κτίριο της Νέας Φιλαδέλφειας, να περάσουν καμιά βόλτα απο 'κει το ΣΔΟΕ, ο κ. Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης και γιατί όχι, ο κ. Εισαγγελέας;

ΝΙΚΑΝΩΡ.

Δημοσίευση σχολίου

23Σχόλια
  1. Καλά τι διαπλοκή με την ΤΕΡΝΑ είναι αυτή;;;;;
    Και ο γελοίος ο ΓΑΠ σφυρίζει αδιάφορα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γίνεται εδώ ρεεεε;
    Δεν μιλάμε πλέον για γαλάζιους, πρασινους , κόκκινους διορισμούς και ρουσφέτια, αλλά για ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΩΝ!
    Ούτε οι 100 μέρες δεν έχουν περάσει και η οικογένεια Παπανδρεου δείχνει το αληθινό της πρόσωπο! Το μήλο κάτω απ' τη μηλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάντε τουμπεκί δεξιάτζες και κοιτάτε την καμπούρα σας με τα ομόλογα , το βατοπέδι, το Βουλγαράκη και το Ρουσόπουλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή πρασινοφρουρέ 11:20 π.μ., η πρότασή σου είναι να κάνουν τουμπεκί οι "δεξιάτζες" για να φάνε τον αγλέουρα και οι πράσινοι; Μα κι από τις δικές σάρκες τρώνε ρε ανεγκέφαλε.
    Εκτός κι αν ανήκεις στη συμμορία των πράσινων πιράνχας και μασάς κι εσύ.
    Μωρέ μπράβο πολιτική ωριμότητα του κώλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 11:30 βγήκατε κιολας από το καβούκι σας για να κάνετε αντιπολίτευση πετώντας λάσπη στο νέο Πρωθυπουργό; Οι εκλογές είναι πολύ προσφατες για να ξεχάσετε πως ο λαός σας έστειλε στα τσακίδια. Ρε ουουουουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΔΕΞΙΟΙ, ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΤΡΟ ΕΝΤΙΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΑΝΕ ΤΑ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Γιωργάκης με το που ανέλαβε επιχειρεί να κάνει τον Περιστέρη "νεο Κόκκαλη"
    Είναι επικίνδυνος για τη χώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕ ΟΠΟΑΔΗΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΑ ΒΑΖΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΗ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΒΑΖΕ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ;
    ΠΟΤΕ!!
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΤΡΩΓΑΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΠΡΙ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
    ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΠΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευγε στον κ. Παπανδρέου, τον αντιεξουσιαστή της εξουσίας, με τα βιογραφικά του και τα ανοιχτά υπουργικά συμβούλια, που τον φτύνουν και νομίζει οτι βρέχει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΕ ΛΑΧΑΝΑ ΠΑΣΟΚΟΙ
    ΠΑΝΤΕ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΤΕ
    ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ
    Η ΚΟΠΡΙΑ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.

    ΑΙ ΣΙΧΤΙ ΠΙΑ.
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΚΛΕΒΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΝΔ
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
    ΖΩΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ο συγκεκριμενος ανθρωπος είναι πέρα για έρα αξιόλογος ώς επιστήμων και ήταν η ψυχή της Εγνατίας Οδού για πολλά χρόνια που έτρεχε για το έργο όσο κανείς άλλος. Μέχρι που κάποιοι τον εδιωξαν γιατί δεν ήταν δεξιός. Και βέβαια με τέτοιο βιογραφικό τον ζητούσαν παντού. Όπου κι άν πήγε διέπρεψε. Δεν με γνωρίζει αλλά γνωρίζω καλά τις ημέρες και τα έργα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1:51 τις αηδίες που λες δεν τις χάβουν ούτε αφρικάνοι σήμερα!!!
    Αν ήταν αξιόλογος και τον ζητούσαν από παντού ας έκανε καριέρα στον ιδιωτικό τομέα να παίρνει περισσότερα από το μισθό του Γ.Γ.!!!!!!!!!!!


    σιχτιρ πια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O 1:51 είναι ο ίδιος ή κάποιος ξάδελφός του!

    "Με τέτοιο βιογραφικό τον ζητούσαν παντού..."

    Σιγά ρε Αινστάιν, μη μας πεις οτι τα μπετά και η άσφαλτος είναι τεχνολογία NASA. Ασε που το κάθε χιλιόμετρο δρόμου ο Ελληνας το πληρώνει 7 φορές πάνω από οτι ο μέσος Ευρωπαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στην προηγουμενη ψηφοφορια για την κυβερνηση ψηφισα "καλη".

    Τωρα εβαλα με δυσκολια "μετρια"
    γιατι θελω να εχω ακομα ελπιδες..

    Για να δουμε..

    Προς το παρον τα μονα "γενναια" και δραστικα μετρα, ητανε αυτα εναντια παλι στους μισθωτους και τους συνταξιουχους.

    Αντιθετα μαλιστα με οτι ειχανε υποσχεθει..

    Τιποτα αλλο (η κανεναν αλλο) οι "γενναιοι" της νεας κυβερνησης δεν εχουν αγγίξει ακόμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ?
    ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΉΣ ΚΑΙ ΠΑΡΙΣΦΡΥΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΑ.
    ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ,ΠΟΥ ΑΛΛΗΛΟΤΡΩΓΟΜΑΣΤΕ
    Α.Β

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αρε ρε ΠΑΤΑΚΕ ΜΑΚΑΚΑ.
    Εσύ φταίς για ΟΛΑ.
    Τότε που φυγάδεψες τον μεγάλο "αγωνιστή" Ανδρέα με το πλαστό διαβατήριο και που σε ευχήθηκε κιόλας -καλή επιτυχία στον αγώνα σας.
    Τα βλέπεις τα ΧΑΛΙΑ ΣΟΥ.
    Αυτή η οικογένεια ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γιατί δεν τους κάνει κατευθείαν Υπουργούς τους Καμπά-Περιστέρη να τελειώνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νικάνορα!

    Θέλουμε περισσότερες πληροφορίες για το ΤΕΟ!
    Ας τα βγάλουμε όλα στη φόρα γιατί έχω την αίσθηση ότι τελικά και πάλι θα κουκουλωθούν όλα!

    Το θέμα του ΤΕΟ έχει πάρα πολύ ζουμί γιατί ουσιαστικά πρόκειται για έναν κρατικό οργανισμό χωρίς αντικείμενο εδώ και 2 χρόνια ο οποίος παραμένει στη ζωή μόνο να διατηρούν τις παχυλές αμοιβές τους μερικές δεκάδες ΝεοΔημοκράτες και για να μην χάσουν την εμπλοκή τους σε διάφορα χρηματοδοτούμενα "προγράμματα".

    Η βρώμα του ΥΠΕΧΩΔΕ πρέπει να βγει στη φόρα για να σπάσει το απόστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα Τεμπη..μην ξεχναμε τα Τεμπη...το κουκουλωμα των κουκουλωματων...Και τα διοδια.Αυτα πρεπει να ανατιναχτουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΟ & ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΕΛΤΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΝΕΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
    Σε τροχιά αγωνιστικών κινητοποιήσεων και απεργιών, μπαίνουν τις επόμενες μέρες οι εργαζόμενοι στα ΕΛΤΑ, γιατί ενώ έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που εκλέχθηκε η Κυβέρνηση Παπανδρέου, τα Κρατικά Ταχυδρομεία πάνε από το κακό στο χειρότερο, με ελλείμματα να ξεπερνούν τα 35 εκατομμύρια ευρώ και να κλείνει η οικονομική χρονιά μετά από μία 10ετία, με αρνητικό πρόσημο.
    Μία από τις αιτίες του κακού κατά τους Ταχυδρομικούς είναι, εκτός από τη φαύλη και προκλητική διαχείριση της τελευταίας τριετίας των οικονομικών της επιχείρησης, και η ουσιαστική έλλειψη Διοίκησης. Καθόσον παραμένει η ίδια που δημιούργησε όλα τα προβλήματα, σε ρόλο όμως καθημερινής διαχείρισης ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ την αρνητική πορεία και τον μαρασμό της άλλοτε υγιούς επιχείρησης.
    Το Συνδικάτο, με εξώδικο που απέστειλε στους αρμόδιους Κυβερνητικούς παράγοντες, τους θέτει προ των ευθυνών τους, τους καλεί να πάρουν άμεσα μέτρα απειλώντας με απεργίες και κινητοποιήσεις.
    Δημοσιεύουμε στους «Αδέσποτους», ως έχει, το εξώδικο του Συνδικάτου των Εργαζομένων στα ΕΛΤΑ.
    Ερμής

    * Για την ιστορία, θυμίζουμε…
    ► Σενάρια Δεξιάς “παλινόρθωσης” και στα ΕΛΤΑ για οριστική εφαρμογή του σχεδίου ιδιωτικοποίησης της δεξιάς; (3 Δεκέμβρη 2009)
    ► Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΠΟΔΗΓΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΑ ΕΛΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ; (11 Δεκέμβρη 2009)
    ► Νέες αξιοκρατικές τοποθετήσεις στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου! Παραμένει αξιοκρατικά και με βάση το βιογραφικό της…
    …η κυρία Αντουανέτα Οικονομοπούλου! Ήταν και υποψήφια ευρωβουλευτής της Ν.Δ., κουμπάρα του κυρίου Π. Παυλόπουλου!
    Άξια! (11 Δεκέμβρη 2009)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΘΕΛΟΥΣΙΑΣ ΕΞΟΔΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΟ ΑΕ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΠΛΗΡΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2007 2008 2009 ΚΑΙ ΡΗΜΑΞΑΝΕ ΤΟ ΤΕΟ ΑΕ ΣΚΟΤΩΣΑΝΕ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΡΗΜΑΞΟΥΝ ΤΟ ΤΕΟ ΑΕ ΜΕ 45000€ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΙΘΗΚΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20000€.
    ΛΑΜΟΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΣΤΕ.
    ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ Ο ΖΑΧΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου