Περί ποίησης

Λεωνίδας Ορφανουδάκης

Αγαπητέ καφετζή αν θέλεις κρέμασε σε μια άκρη του καφενείου σου δυό ποιήματα από τη νέα δουλειά «Τα Χορικά» του φίλου ποιητή Κώστα Χελμού που τα δανείστηκα από το Πατάρι Λογοτεχνών http://patarilogotexnon.blogspot.com/

Βάλε τα εκεί σε μιά γωνία για τέρψη κάποιων των θαμώνων του καφενείου αλλά και με την παράκληση προς αυτούς , αν μπορούν , να μου εξηγήσουν . Για τι με προειδοποιεί ; Τι θέλει να ΜΟΥ πει ο ποιητής ; Και το λέω κυριολεκτικά και όχι σαν σχήμα λόγου .


Προειδοποίηση

Λεωνίδα μην εμπιστεύεσαι

τον κύριο

Με το ακριβό κουστούμι και το ψηλό καπέλο .

Έτσι που το πάει δεν αποκλείεται

πολύ σύντομα να τον ......
δούμε,

να γίνεται και ο πρώτος σωματέμπορας

Των αγίων και των αγγέλων της χώρας μας…

Κώστας Χελμός 22 12 09


Οι Νεκροί

Όμως ας το δούμε και κάπως αλλιώς .

Μιλάω πάντα για τους νεκρούς,

που κοιμούνται ήσυχοι και δίπλα – δίπλα

απαλλαγμένοι από το φόβο του θανάτου .

Απαλλαγμένοι από το φόβο της αμαρτίας

και την απειλή της νέας έξωσης,

ενώ οι ποιητές που δεν βλέπουν

την άλλη όψη του νομίσματος ,

διαβάζουν τα αγαπημένα τους ποιήματα,

όρθιοι σε άδειο δωμάτιο . Ευτυχισμένοι .

Πάντως ο γελαστός της φωτογραφίας

Που τόσο μου μοιάζει δεν είμαι εγώ.

Κώστας Χελμός