Κυριακή, 9 Αυγούστου 2009

Η απαράδεκτη εταιρεία Rainbow

Καταγγελία Θαμώνα μας

Πριν από λίγες ημέρες συγγενικό μου πρόσωπο αγόρασε από την συγκεκριμένη εταιρεία μια αμερικάνικη σκούπα που πλένει και καθαρίζει με ένα ιδιαίτερο τρόπο που δεν χρειάζεται να τον αναλύσω, αξίας γύρω στις 2000 ευρώ. Μαζί με την σκούπα θα έδιναν και ένα δώρο εάν τους έδινε τα στοιχεία από δέκα ζευγάρια ώστε τουλάχιστον τέσσερα από αυτά να δεχτούν να τους κάνουν «επίδειξη» της σκούπας. Το κάθε ζευγάρι θα κέρδιζε μία συσκευή καθαρισμού και αρωματισμού του αέρα του σπιτιού μόνο για να δουν τη σκούπα, όχι να την αγοράσουν. (Κοιτάζοντας στην ιστοσελίδα της εταιρείας στο internet είδα ότι η εταιρεία έχει μόνο δύο προϊόντα).

Επειδή ήταν αδύνατο να δώσει στοιχεία για δέκα ζευγάρια, έδωσε λιγότερα, 4 ή 5 (μέσα σε αυτά ήμασταν δυστυχώς εγώ και η γυναίκα μου) και πρότειναν και τον τρόπο που θα μας ενημέρωνε ώστε να είναι - κατά τη γνώμη μου - δύσκολο να αρνηθούμε.

Έτσι λοιπόν αφού δεχτήκαμε επικοινώνησε ο πωλητής της παραπάνω εταιρείας μαζί μας για το ραντεβού.

Το πρώτο πράγμα που δεν μου άρεσε ήταν ότι απαραίτητη προϋπόθεση για το ραντεβού ήταν να είμαστε και οι δύο (το ζευγάρι) στο σπίτι όταν θα γίνει η επίδειξη.

Αν και ήταν πολύ δύσκολο γιατί είμαστε και οι δύο εργαζόμενοι και με μικρό παιδί και για μην γίνουμε εμείς η αιτία (το τονίζω αυτό) που το ...........
συγγενικό μας πρόσωπο δεν θα έπαιρνε το δώρο του (κάτι που φρόντισε να μας το τονίσει στο τηλέφωνο και ο πωλητής) αφιερώσαμε από τον ελάχιστο ελεύθερό μας χρόνο για την επίδειξη.

Ήρθε λοιπόν ο κύριος στο ραντεβού με την σκούπα για την επίδειξη και το δώρο που θα παίρναμε στο τέλος της επίδειξης. Έβαλε πρώτα λοιπόν σε λειτουργία το δώρο (την συσκευή καθαρισμού του αέρα του σπιτιού) και μας είπε ότι σε λίγο θα δούμε το νερό μέσα στη συσκευή πως θα μαυρίσει από τον βρώμικο αέρα που αναπνέουμε και πόσο επιβλαβείς είναι για το «μικρό παιδί μας» και ότι με το πλύσιμο των χαλιών μας, των επίπλων μας, των στρωμάτων που κοιμόμαστε με την σκούπα πόσο θα άλλαζε αυτό.

Πριν λοιπόν ξεκινήσει την επίδειξη της σκούπας (το τονίζω αυτό γιατί αυτό συμφωνήσαμε, μόνο επίδειξη της σκούπας χωρίς καμία άλλη υποχρέωση) βγάζει από την τσάντα του ένα μπλοκ της εταιρείας του και μας ζητάει στοιχεία για δέκα ζευγάρια που κάποια από αυτά να δεχτούν να τους κάνουν επίσκεψη - κλασσικά όπως τα ανέφερα παραπάνω - και εάν δεν του δίναμε τα στοιχεία δεν μπορούσε να προχωρήσει στην επίδειξη της σκούπας με αποτέλεσμα να μην πάρουμε ούτε εμείς το δώρο αλλά ούτε και το συγγενικό μας πρόσωπο που είχε αγοράσει τη σκούπα.

Εγώ αυτό το βρήκα άκρως εκβιαστικό, αλλά είπαμε με την γυναίκα μου να κάνουμε μια προσπάθεια. Μας διαβεβαίωσε ότι θα πάρουμε αντίγραφο των στοιχείων που γράφει ώστε να θυμόμαστε ποιους έχουμε προτείνει, ένα αντίγραφο θα κράταγε ο πωλητής και ένα θα πήγαινε στην εταιρεία.

Μας ήταν αδύνατο να δώσουμε ονοματεπώνυμα και τηλέφωνα από δέκα ζευγάρια χώρια που μου φαινόταν αδιανόητο να δώσω τα στοιχεία κάποιου σε μία εταιρεία χωρίς τουλάχιστον να τον ενημερώσω πρώτα. Ο πωλητής επέμενε να τα δώσουμε εκείνη τη στιγμή και μετά αφού μας είδε ότι αρχίσαμε να έχουμε αντιρρήσεις μας έκανε τη «χάρη» και θα μας έδινε το «δώρο» και με τα στοιχεία από έξι ζευγάρια.

Τα πρώτα στοιχεία που έδωσα ήταν για το ζευγάρι των κουμπάρων μας που δεν θα παρεξηγιόντουσαν εάν δεν τους ρωτούσαμε. Μόλις λοιπόν σημείωσε το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνο μας έκανε τις παρακάτω ερωτήσεις:

1) Διεύθυνση

2) Σχέση του ζευγαριού με εμάς

3) Τι επάγγελμα κάνει ο κάθε ένας από το ζευγάρι και για πόσο καιρό

4) Εάν δουλεύουν μαζί

5) Εάν το σπίτι που μένουν είναι ιδιόκτητο ή ενοικιαζόμενο

6) Εάν είναι παντρεμένοι ή όχι

7) Εάν κάποιο μέλος της οικογένειας τους έχει αναπνευστικά - αλλεργικά προβλήματα

8) Εάν έχουν κατοικίδια

9) Εάν έχουν μικρά παιδία

10) Εάν είναι καθαρό το σπίτι τους

11) Εάν ψάχνουν για δεύτερη δουλειά

Αυτό ήταν. Αγανάκτησα. Δεν είναι δυνατόν να δέχομαι να μου κάνουν επίδειξη μιας σκούπας ώστε να πάρει δώρο κάποιος συγγενής μου και να πρέπει να περάσω από ιερά ψυχαναγκαστική εξέταση. Αρνήθηκα λοιπόν να συνεχίσω. Έτσι και αλλιώς είχαμε φάει μια ώρα από τον χρόνο μας για να φτάσουμε σε αυτό το σημείο. Πόσο μάλλον που δεν υπήρχε περίπτωση να απαντήσω σε καμία ερώτηση από της παραπάνω. Δηλαδή για να πάρουμε κάποιο δώρο (που δεν το ήθελα και ούτε με ενδιέφερε) έπρεπε εγώ να δώσω προσωπικά δεδομένα των φίλων μου. Που ακούστηκε ξανά να πρέπει εγώ να πω εάν έχουν άρρωστο άτομο στην οικογένειά τους ή αν το σπίτι τους είναι βρώμικο ή όχι. Απλά απαράδεκτο.

Έτσι λοιπόν πήρα από τον πωλητή τα χαρτιά που έγραφε. Πήρα πίσω τα στοιχεία που του είχα δώσει. Διαπίστωσα μετά λύπης μου ότι και εκεί μας είχαν πιάσει κορόιδο. Στη σελίδα (αντίγραφο) που θα μου έδινε υπήρχαν μόνο τα ονοματεπώνυμα και τα τηλέφωνα αυτών των ζευγαριών που θα έδινα τα στοιχεία. Όλα τα υπόλοιπα στοιχεία βρίσκονταν μόνο στις σελίδες του πωλητή και της εταιρείας. Επίσης, στο πίσω μέρος της σελίδας που θα μου έδιναν υπάρχουν οδηγίες (Συμβουλές Επιτυχίας όπως τις λένε στην παραπάνω εταιρεία) πώς να προσεγγίσω εγώ τα ζευγάρια που θα είχα προτείνει ώστε να μην αρνηθούν το ραντεβού όταν τους πάρουν από την παραπάνω εταιρεία.

Φυσικά μπορείτε να καταλάβετε και το αποτέλεσμα. Ούτε εμείς πήραμε δώρο αλλά ούτε και το συγγενικό μου πρόσωπο που έπρεπε και να απολογηθώ γιατί τελικά δεν δέχτηκα να γίνει η επίδειξη με αποτέλεσμα να χάσει το δώρο του ενώ είχε κάνει μια αγορά γύρω στις 2000 ευρώ.

Συγνώμη εάν σας κούρασα. Ήθελα απλός να μοιραστώ μαζί σας την άσχημη εμπειρία μου γιατί μπορεί να έχασα λίγο παραπάνω από μια ώρα με αυτήν την εταιρεία σπίτι μου (και όλη μου την υπομονή) από την άλλη κόντεψα να τσακωθώ εξαιτίας τους με συγγενή μου.

Η σελίδα που θα μου έδιναν...

http://img237.imageshack.us/img237/6100/rain1.jpg

Το πίσω μέρος της σελίδας που θα μου έδιναν...

http://img198.imageshack.us/img198/8530/rain2.jpg

Και το δικό τους αντίγραφο...

http://img40.imageshack.us/img40/8659/rain3a.jpg

Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως πριν λίγα χρόνια με μια παρόμοια εταιρία στο τέλος τον εκπρόσωπο τον έδειρα

κατερινα είπε...

ΕΤΣΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΑΥΤΟΙ.ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΤΙΝΓ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΧΤΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ.ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΣΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΥ.2 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑ.ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

Καλά έκανες και τα ανέβασες, όσοι σε διαβάζουν καλό θα είναι να ενημερώσουν όσους μπορούν.
Μην βάζετε τέτοιους πωλητές στα σπίτια σας.
Εγώ κάποτε πήγα σε μια ετερεία, ύστερα από παρακίνηση φίλου μου, που ήθελαν να μου πουλήσουν χρονομερίδιο σε κάποιο ξενοδοχείο. Ευτυχώς δεν μάσησα.

Ανώνυμος είπε...

Αγόρασα και εγώ την σκούπα αυτή πριν μερικά χρόνια και ήταν καθαρά δική μου επιθυμία (χωρίς να με έχει προτείνει δηλαδή κάποιος ήδη πελάτης τους), αφού την είχα δει στις εκθέσεις που λαμβάνουν μέρος και με είχε κερδίσει. Ο πωλητής που ήρθε για να μας την παρουσιάσει, απαίτησε, όπως είπε και ο πρώτος φίλος, να είμαστε και οι δύο για να την δούμε και αναγκάστηκε ο άντρας μου να έρθει νωρίτερα από την δουλειά του για να είναι παρών. Ο κύριος αυτός της εταιρείας, ήταν τόσο κουραστικός και "τσιμπούρι" που με έκανε έξω φρενών, παρόλο που τον καλέσαμε να έρθει έχοντας ήδη αποφασίσει από πριν ότι θα αγοράζαμε την σκούπα, γιατί ήταν κάτι που το ήθελα. Εχουν μάθει να ακολουθούν μία συγκεκριμένη τακτική και δεν την αλλάζουν σε καμία περίπτωση. Ηρθε στο σπίτι μας στις 9 το βράδυ και έφυγε στις 2 τα ξημερώματα. Εγώ δεν άντεξα και του είπα "συγγνώμη εγώ ξυπνάω πολύ πρωί γιατί δουλεύω και πάω να ξεκουραστώ". Τους άφησα στη 1 και πήγα για ύπνο. Είχε το θράσος να κάτσει να φάει με τον άντρα μου, που κάποια στιγμή αναγκάστηκε να βάλει να φάει κάτι, αφού έβλεπε ότι αυτός δεν είχε σκοπό να φύγει, γιατί ο άνθρωπος είχε έρθει από την δουλειά του και είχε μείνει νηστικός για να ακούσει αυτον. Δηλαδή πόσο ακόμα θα καθόταν αν δεν είμασταν αποφασισμένοι να την πάρουμε. Πάντως για να λέμε και όλα τα πράγματα, η σκούπα είναι κανόνι, κάνει τέλεια δουλειά. Βέβαια είναι πράγματι ακριβή και ιδίως για τα σημερινά δεδομένα.

Ανώνυμος είπε...

Απαράδεκτοι, 2 χρόνια περίμενα το διαχωριστή, όταν, επιτέλους το παρέλαβα, καικε το μοτέρ, μου είπε ο τεχνικός. Ούτε μυρωδιά ένιωσα, τίποτα, - ετυχε- ήταν η απάντηση του. Οι υπάλληλοι φεύγουν, γιατί δεν αντεχουν να ακούν συνέχεια παράπονα και απειλές από τους πελάτες...άρχισα να το ψάχνω, υπάρχουν αρκετές σκουπες στα σπίτια σε δυσλειτουργία, λόγο δαπανηρων ανταλλακτικών και ανικανότητας "τεxνικου" της εταιρείας. Ντροπή τους....