Έλληνες με αδένες αρσενικούς!

6
Γράφει ο Ευγένιος Ανδρικόπουλος

Χλόμιασα. Η ισχύς της λιτής αφήγησης του αξιωματούχου συνομιλητή μου με αντικείμενο μια εν δυνάμει εθνική προδοσία, ήταν καταλυτική. Είναι αδύνατον ψέλλισα άναυδος κι εκείνος έσκασε ένα πικρό χαμόγελο στο στόμα. «Δεν θα είναι η πρώτη φορά» μου αποσαφήνισε για να με επαναφέρει στην ιστορική μας τάξη πραγμάτων. Και αμέσως μετά μου επανέλαβε εμφαντικά:



«Ναι δέχθηκα τις πιέσεις της κεντρικής διοίκησης ως προς την επικύρωση τριών μουσουλμανικών σωματείων της Θράκης ο πυρήνας των οποίων είναι αποσχιστικός και δηλώνεται ρητά στο καταστατικό τους!!!!»



Τα φυσικά πρόσωπα που έχουν συγκροτήσει τους προς το παρόν μετέωρους κύκλους είναι υπαρκτά. Ανήκουν στην ευρύτερη Μουσουλμανική Κοινότητα της Ροδόπης και της Ξάνθης. Το περιέχον του περιεχομένου από το ιδρυτικό τους καταστατικό ανατριχιαστικό αλλά κείται προκλητικά επί του κειμένου. Ο νομικός μανδύας τους έλλειπε στην ύφανση του οποίου υποχρεούτο ο συνομιλητής μου. Τι απάντησες τον ρώτησα με έκδηλη την αγωνία στο πρόσωπό μου..



«Εγώ προδότης της πατρίδας μου δεν γίνομαι» μου απάντησε στεγνά και παρά τις επίμονες προσπάθειές μου αρνήθηκε να οδηγήσει την κουβέντα στις αποκαλυπτικές λεπτομέρειες που ασφυκτικά επιδίωκα. Ούτε για το ποιος ή ποια από την κεντρική διοίκηση τον πίεσε μα ούτε και αν παρά την κατηγορηματική άρνησή του εξακολουθούν, ή ακόμη ακόμη ποιες θα είναι οι συνέπειες που θα υποστεί.. (ερωτήσεις μάλλον ρητορικές)..



Παρά την οργή μου ένα ρίγος ανακούφισης διαπέρασε σαν ανοιξιάτικη αύρα το σώμα μου όλο. Ήταν στην σκέψη πως υπάρχουν ακόμη ανάμεσά μας Τσερτσέτες και Πολυζωΐδηδες. Έλληνες με αδένες αρσενικούς έστω και αν σαν είδος τελούν υπό εξαφάνιση..



Ευγένιος Ανδρικόπουλος
eandrik@otenet.gr

Δημοσίευση σχολίου

6Σχόλια
  1. Οι μουνούχοι ηγέτες των Ελλήνων καταδικάζουν σε ατροφία τους αρσενικούς αδένες τους,με θεωρίες και πράξεις οικτρών Νενέκων.Εύγε που,αν και αντιμετωπίζεις προσωπικές Θερμοπύλες, μάχεσαι στην πρώτη γραμμή της Μάχης των Ιδεών.Σου εύχομαι(ως Άθεος, δεν προσεύχομαι)ταχεία και ολοκληρωτική νίκη και στα δυο πεδία των μαχών σου.

    Ο Οιωνοσκόπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο έλληνας δεν είναι ράτσα.. είναι ένα γένος παιδείας στις αρχές της οποίας εμπεριέχεται η αυταπάρνηση εν όψει της αποδοχής συλλογικών αξιών.

    Έλληνας ευγένιε είναι ο συνομιλητής σου που αν ο νους με οδηγεί σωστά θα πρέπει να είναι ανώτερος δικαστικός.. Με κανά δυο ακόμη του είδους του αξίζει να ελπίζουμε..

    ο καθοδηγητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ.. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙ ΑΡΠΑΞΑ ΟΛΟΣ ΦΩΤΙΑ..

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ.. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ..

    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ... ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΧΑΜΟΥΡΕΣ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ(ΑΚΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ) ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΡΙΜΩΞΑΝ ΣΤΟ ΚΑΝΑΒΑΤΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΛΙΩΣΟΥΝ ΠΡΟΚΕΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ.. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΛΕΠΡΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ; ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΝΟΥΜΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχεις αφορμές να φτύνεις όλη μέρα..
    ες κι άλλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τώρα γιατί εμένα μου κάτι μου λέει πως πάλι η αγία οικογένεια είναι πίσω από το φέσι που θέλουν κάποιοι να φορέσουν στην θράκη δεν ξέρω..

    η ξεφτίλα δε έχει όρια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΓΕΝΙΕ ΤΙ ΥΠΑΙΝΙΣΣΕΤΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ;

    ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ;

    ΚΑΦΕΤΖΗ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΥΣ Ο ΕΥΓΓΕΝΙΟΣ ΕΔΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου