Κυριακή 5 Ιουλίου 2009

Προς οριστική ματαίωση η Υποθαλάσσια της Θεσσαλονίκης;

Ένα από τα πλέον φιλόδοξα έργα υποδομής σε ολόκληρη την Ελλάδα, η «Υποθαλάσσια Αρτηρία Θεσσαλονίκης» βαίνει προς οριστική ματαίωση σύμφωνα με πηγές του ΥΠΕΧΩΔΕ.
Οι συνεχόμενες προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των περιβαλλοντικών όρων του έργου, όπως και η απόφαση να μην κατεδαφιστούν τα τρία διατηρητέα κτίρια της οδού Αβέρωφ και το παλαιό τελωνείο όπως επίσης και το κτίριο των προσκόπων στο Πεδίον του Άρεως σε συνδυασμό με πλήθος οικονομικών προβλημάτων που ανέκυψαν από την χρηματοδότηση του έργου από τις τράπεζες, θέτουν εν αμφιβόλω την υλοποίηση του.
Η ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ αναζητεί εναγωνίως λύση στα ανυπέρβλητα προβλήματα, καθώς η ματαίωση του έργου θα λειτουργήσει ως «βαρίδι» εν όψει των επερχόμενων βουλευτικών εκλογών.
Το έργο ξεκίνησε το 2002 και η αρχική εκτίμηση κόστους ανερχόταν στα 520 εκατομμύρια ευρώ. Οι πολλές όμως τεχνικές αλλαγές και οι ανάγκες νέων περιβαλλοντολογικών σχεδίων επιβάρυναν το έργο με 150 εκατομμύρια ευρώ.
Η κοινοπραξία «Θερμαϊκή Οδός» -αποτελείται από τις εταιρείες Ελλάκτωρ, Βoskalis και Αρχιρόδον- που έχει αναλάβει το έργο «τηρεί σιγή ιχθύος».
Το kafeneio-gr ενθαρρύνει τους αναγνώστες να εκφράζουν τις απόψεις τους μέσα από την ιστοσελίδα μας. Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της.

Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

AddToAny