Τελικά θα πάω να δω τη φουκαριάρα τη μάνα μου

Γράφει ο desperate

Έρχεται η 25η Μαρτίου και δυστυχώς βλέπω να απουσιάζει η τίμια και αγωνιστική φωνή του διδάσκαλου του Γένους,συγγραφέα και φιλοσόφου Νίκου Δήμου.
Ποιά σκοτεινά κέντρα θέλουν να αφήσουν τους έλληνες στο σκοτάδι και στην αμάθεια;
Ποιά έντιμη φωνή θα διδάξει στα παιδιά μας τις μεγάλες αλήθειες;
Για παράδειγμα,ποιός θα τους πεί ότι η επανάσταση του 21 δε ξεκίνησε στις 25 Μαρτίου αλλά ένα μήνα πρίν (ή μετά;)!
Ποιός θα τα μάθει πως όταν έγινε η επανάσταση οι έλληνες,άκουσον-άκουσον,σκότωσαν τούρκους;(λες και γίνεται εθνικοαπελευθερωτικός αγώνας χωρίς αιματοχυσία)
Ποιός θα τους αποκαλύψει ότι οι ήρωες που τιμάμαι,είχαν ελαττώματα;(λες και είπε κανείς πως ήταν άγιοι)
Χωρίς πλάκα τώρα.Ας μας προτείνουν ο κύριος Δήμου και οι όμοιοί του μια ημερομηνία για να τιμούμε την επανάσταση κι εγώ υπόσχομαι να περάσω απο το σπίτι του να τον πάρω για να πάμε μαζί να τιμήσουμε όσους έχισαν το αίμα τους τότε!
ΥΓ1 Σήμερα ,επιτέλους κατάλαβα γιατί δεν εμφανιζόταν τόσο καιρό ο διδάσκαλος.Είχε να ετοιμάσει το πρόγραμμα του υπουργείου παιδείας μαζί με τον κύριο
Θάνο Βερέμη (άλλος μεγάλος διδάσκαλος) για όταν θα αναλάβει τα ηνία του έθνους το κόμμα <Δράση> στο οποίο ανήκουν!
Το φαντάζεσται;
Υπουργός Παιδείας:Θάνος Βερέμης!
Υφυπουργός:Νίκος Δήμου!
Κυριακή 7 Ιουνίου:Αγαπητό μου ημερολόγιο,μη ξεχάσω σήμερα να στείλω με τη ψήφο μου στην ευρωβουλή και τους δυο για να παλέψουν άοκνα για τα εθνικά μας θέματα!!!
Δευτέρα 8 Ιουνίου:Αγαπητό μου ημερολόγιο,μη ξεχάσω σήμερα να βγάλω διαβατήριο για να παω να δω τη φουκαριάρα τη μάνα μου στη Λάρισσα!!